Primavera Sound 2009 al canal 33
-
Tal com ens va demanar algú ja fa uns mesos -ara no trobem el missatge en qüestió-, anunciem l'emissió dels concerts gravats per Televisió de Catalunya i Televisió Espanyola durant el Primavera Sound 2009.
Jarvis Cocker:
Divendres 27/11, mitjanit -canal 33-
Dilluns 30/11, 14h -33D (TDT)- (reemissió)Magnolia Electric Co.:
Divendres 4/12, mitjanit -canal 33-
Dilluns 7/12, 14h -33D (TDT)- (reemissió)Spiritualized:
Divendres 18/12, mitjanit -canal 33-
Dilluns 21/12, 14h -33D (TDT)- (reemissió)Throwing Muses:
Divendres 8/1, mitjanit -canal 33-
Dilluns 11/1, 4h -33D (TDT)- (reemissió)S'emetran sota la franja Ritmes Concert, tindran una durada aproximada de 40 minuts (50, en la reemssió al 33D) i no estaran disponibles en streaming.
Més endavant, s'emetran els directes de Bloc Party, Sonic Youth, St. Etienne, Bat For Lashes, Jayhawks, Vaselines, Squarepusher, Deerhunter i Chad VanGaalen. Les dates d'emissió d'aquests concerts estan pendents de confirmació.
Informació actualitzada, al blog de ritmes.cat
-
Tal com ens va demanar algú ja fa uns mesos -ara no trobem el missatge en qüestió-, anunciem l'emissió dels concerts gravats per Televisió de Catalunya i Televisió Espanyola durant el Primavera Sound 2009.
Jarvis Cocker:
Divendres 27/11, mitjanit -canal 33-
Dilluns 30/11, 14h -33D (TDT)- (reemissió)Magnolia Electric Co.:
Divendres 4/12, mitjanit -canal 33-
Dilluns 7/12, 14h -33D (TDT)- (reemissió)Spiritualized:
Divendres 18/12, mitjanit -canal 33-
Dilluns 21/12, 14h -33D (TDT)- (reemissió)Throwing Muses:
Dilluns 11/1, 4h -33D (TDT)- (reemissió)S'emetran sota la franja Ritmes Concert, tindran una durada aproximada de 40 minuts (50, en la reemssió al 33D) i no estaran disponibles en streaming.
Més endavant, s'emetran els directes de Bloc Party, Sonic Youth, St. Etienne, Bat For Lashes, Jayhawks, Vaselines, Squarepusher, Deerhunter i Chad VanGaalen. Les dates d'emissió d'aquests concerts estan pendents de confirmació.
Informació actualitzada, al blog de ritmes.cat
-
Kitty, Daisy and Lewis!!!
-
@pulpo:2qwtupbx:
Kitty, Daisy and Lewis!!!
Ese lo hicieron por BTV. Y el de Ezra Furman también lo vi…
-
Kitty Daisy And Lewis lo grabó BTV, y lo emitieron hace un tiempo (no lo posteé porque me enteré justo en el momento que lo pusieron)
-
Éste lo dieron por BTV (que es quien tenía cámara en Ray Ban-Vice) hará un par o tres de domingos, como epílogo al programa de Albert Puig.
-
vaya freaks
y lentos
-
Segun!
-
pero lo dieron por BTV o no?
-
-
¿no tendrá alguien el concierto de Jeremy Jay que emitió también BTV, como para poderlo subir a megaupload o algo así? lo intentamos grabar pero nos falló el programador
-
a mi me gustaría conseguir en avi el de jarvis que no tengo tele y a mi hermana le haría mucha ilusión verlo. Porque compro la entrada pero luego la tuvo que vender
-
@sputnik:lwb7e7wu:
Throwing Muses:
Dilluns 11/1, 4h -33D (TDT)- (reemissió)Wey!! Tremendo, gràcies!!
-
@sputnik:18hc3ows:
Jo vaig ser un dels que ho varem demanar. Moltes gràcies per l'avis.
-
@SSG:gnqcvijz:
@sputnik:gnqcvijz:
-
@bruce_billis:3h8a9n5j:
@SSG:3h8a9n5j:
@sputnik:3h8a9n5j:
Sorry, l'avís.
-
ouhhhhh que bien… a grabarrrrrrrrrrrrrr estos recuerdos!
Gracias por la info!
-
Acabo de ver que esta noche emiten en el Ritmes Concerts del Canal 33 el concierto de Deerhunter. Ya era hora.
-
@SSG:2oncvgmt:
Acabo de ver que esta noche emiten en el Ritmes Concerts del Canal 33 el concierto de Deerhunter. Ya era hora.
ostras! seria mucho pedir que alguien lo grabara y lo colgara en megaupload (o similar)?
es que yo no veo el canal 33 desde donde vivo
-
alguien lo grabró?