Próximos Conciertos 2008\. ANUNCIOS EN ESTE HILO.



  • @Pelukini:167u5qcn:

    Rectus >> http://www.myspace.com/rectus

    tocarán el día 4 de abril en madrid junto a The Mortimer Generator en El PERRO DE LA PARTE DE ATRAS DEL COCHE y el 6 en valencia junto Above The Three en SALA RED SHOE.

    piden ayuda en el myspace para cubrir el 5 de abril...

    Ir con protección que esta peña echa chispas!!!!



  • @Trinxo:3chk4ui4:

    @Pelukini:3chk4ui4:

    Rectus >> http://www.myspace.com/rectus

    tocarán el día 4 de abril en madrid junto a The Mortimer Generator en El PERRO DE LA PARTE DE ATRAS DEL COCHE y el 6 en valencia junto Above The Three en SALA RED SHOE.

    piden ayuda en el myspace para cubrir el 5 de abril...

    Ir con protección que esta peña echa chispas!!!!

    estos molan cari??



  • son chupi, amor.



  • Que buenos recuerdos me tare El perro de la parte….



  • @Moz:1tlzcr8d:

    Que buenos recuerdos me tare El perro de la parte….

    y a mi wisconsin, que estepa, inolvidable
    y que cocteleras nacaradas



  • @Pelukini:3jbq3ung:

    Rectus >> http://www.myspace.com/rectus
    tocarán el día 4 de abril en madrid junto a The Mortimer Generator en El PERRO DE LA PARTE DE ATRAS DEL COCHE y el 6 en valencia junto Above The Three en SALA RED SHOE.
    piden ayuda en el myspace para cubrir el 5 de abril…

    venga RX anímate y dales un toque, q a mi lo de "programar/contactar" siempre me sale el tiro por la culata… estamos hablando de este sábado... aunque los rectus no les caen precisamente los anillos ahí donde van... X paredes, carro de la compra, papelera... si no se la traen de perpinyà... hablando de perpinyà, hace un tiempo q la gente de la sala mediator están programando nice acts, sin contar jazzèbres y tilt festivals varios... lo digo pq lo tenemos a un tiro de piedra y a veces ni nos enteramos..



  • EDITO: las entradas de beck son 33 machacantes en la página gamerco y 37(!!!) en servicaixa.

    se anuncia como único concierto en españa y por lo que he leído en su web parece que tocará muchas canciones antiguas y sobre todo del odelay por lo de la re-edición, pero no ese disco entero y en orden.



  • dissabtes d'abril al sunset de girona, de traca i mocador els 4.

    DISSABTE 5 ABRIL, 22h 45'

    PETE ROBBINS QUARTET
    PETE ROBBINS (sxa)
    RYAN BLOTNICK (g)
    MASA KAMAGUCHI (cb)
    KEVIN BROW (bt)
    Entrada 7 €

    Pete Robbins està considerat actualment com un dels saxofonistes de nova fornada més prometedors. Habitual dels clubs de New York, Robbins està duent a terme una autèntica revolució musical dins el mon del jazz i del saxo alt concretament; la seva manera especialíssima d'enfocar els standards, la seva manera de composar i l'us de un llenguatge nou de la seva creació està fent que molts ulls girin cap a ell. Actualment està en plena gira europea i no hem deixat escapar la opotunitat de portar-lo amb la seva banda fixe de N.Y. El contrabaix, única baixa del seu grup original estarà tocat pel magnífic Masa Kamaguchi. Alta cuina.

    –------------------------------------------------------------------------------

    DISSABTE 12 ABRIL, 22h 45'

    ILA CANTOR QUARTET
    ILA CANTOR (g)
    FREDRIK CARLQÜIST (sx)
    TOM WARBURTON (cb)
    JOE SMITH (bt)
    Entrada 6 €

    La joveníssima guitarrista nord americana de Brooklin que ens visita per segona vegada, Ila Cantor, va ser sens dubte una de les sorpreses al Sunset la temporada passada. Amb una tècnica depurada, la seva passió i el seu feeling són d'una maduresa impressionant i, tot i la seva joventud, sap perfectament com dosificar les notes de tal manera que tant les deixa anar a velocitat de vèrtig com posa les notes justes als moments justos i els llocs escaients amb aquesta sabiduria que només tenen els grans. Els ja clàssics Fredrik Carlqüist, Tom Warburton i Joe Smith seran els qui l'acompanyin, com l'any passat, en aquesta ocasió. Classe.

    –------------------------------------------------------------------------------

    DISSABTE 19 ABRIL, 22h 45'

    RUSS LOSSING TRIO
    RUSS LOSSING (p)
    MASA KAMAGUCHI (cb)
    BILLY MINTZ (bt)
    Entrada 6 €

    Va començar a tocar als sis anys i als 15 composava, improvisava i tocava jazz. Quan va anar a viure a New York el 1986 ja havia escrit més de 200 obres clàssiques i de jazz. Amb més de 20 Cd a les seves espatlles, Lossing ha escrit 13 bandes sonores per curts avant-garde, documentals de la BBC i estrenes mundials, així com per obres dramàtiques de tot el mon. Apart de tocar nombroses vegades per televisions i radio de tota Europa i USA, ha girat arreu del mon tocant assiduament en clubs de jazz, sales i teatres clàssics de Europa, Canadà i USA així com als principals festivals de jazz. Lossing és un dels grans. Billy Mintz va girar amb Los Angeles symphonic jazz orchestra el 86, el 88 va girar amb Charles Lloyd i fins el 95 Alan Broadbent trio. Ha fet infinitat de master class i ha gravat una llista interminable de discs per una també llarguíssima llista d'artistes de fama internacional. Imprescindible.
    –------------------------------------------------------------------------------

    DISSABTE 26 ABRIL, 22h 45'

    ESTHER OVEJERO QUINTET
    ESTHER OVEJERO (v)
    DAVID QUEVEDO (p)
    IDAFE PÉREZ (tp)
    MARKO LOHIKARI (cb)
    MARIANO STEIMBERG (bt)
    Entrada 6 €

    Esther Ovejero és una de les principals veus de les Canaries; ens visita per segona vegada i i és una visita desitjada, la espera s'ens ha fet massa llarga. De fortíssima personalitat escènica i veu poderosa i ben modulada, la seva implicació en els temes i la seva manera de viure'ls és realment intensa i això fa que els seus directes difícilment s'oblidin. Versàtil per naturalesa, el seu repertori inclou temes de jazz, soul, blues i algun tango de Piazzola cantat sempre de manera extraordinària. Amb una excel·lent banda de músics de jazz darrera seu per fabricar les sonoritats adequades per acompanyar-la estem davant sens dubte de una de les vocalistes més carismàtiques del panorama nacional. Un plaer.

    edit: de entre los q he visto, pete robbins, un fiera con el saxo, y os pongo aquí fechas en bcn y bilbo:

    2 abr 2008 21:00
    Jamboree Barcelona
    3 abr 2008 21:00
    Bilbaina Jazz Club Bilbao
    4 abr 2008 21:00
    Bilbaina Jazz Club Bilbao
    5 abr 2008 22:00
    Sunset Jazz Club Girona
    7 abr 2008 21:00
    Jazz Clot Barcelona
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    edit 2: para pruebamusicos con amorl…

    Dissabte 5 d'abril de 2008 23:30
    LA FONT DEL BALÇ (Casserres, Tocant Gironella)
    Entrada gratuïta

    Triphasic

    LLIBERT FORTUNY saxo
    GARY WILLIS baix
    DAVID GÓMEZ bateria

    Gràcies a la col·laboració amb l'ACFB i La Font del Balç, tenim l’ocasió de tornar a gaudir del saxofonista Llibert Fortuny. Aquesta vegada estarà acompanyat per una solidíssima base rítmica integrada pel baixista Gary Willis, colíder de Tribal Tech (juntament amb Scott Henderson) durant 20 anys i actualment resident a Barcelona, i l’explosiu bateria David Gómez. Triphasic ens oferirà un concert peculiar barreja de sons clarament jazzístics i d’elements electrònics, creant tendències i aconseguint nous punts d’expressió en el món del jazz. Podeu trobar informació sobre el grup a www.triphasic.net. Us hi esperem!

    la web esta de triphasic la acaban de estrenar y solo tienen colgadas las fotos del concierto a l'auditori, y en general son guapas guapas...



  • @bazen:

    @company:

    EL COLUMPIO ASESINO

    Próximos conciertos
    (…)
    a todo esto en http://www.myspace.com/elcolumpioasesino ya se puede escuchar y entretenerse con la letrilla de "el destacamento", avance de su imminente disco "la gallina" (5 de mayo)

    El primer concierto de la gira va a ser en Gernika, en el Trinkete, el 26 de abril.

    ah, ok. he escuchado el temilla como 20 veces entre ayer y hoy; ayer por la noche no me dijo nada, hoy con la luz de las canarias, me ha flipado, y ahora q voy por la 21a vez aun no lo tengo claro. creo q necesito volverlos a ver on stage. la vez q les vimos en granollers fue un poco coito… aunque claramente "el destacamento" la tienen que/deben tocar totalmente desquiciada e hipnótica..



  • Próximos conciertos de Billy Bao y Josetxo Grieta en el País Vasco. Muy recomendables ambos grupos.

    El nigeriano Billy Bao toca en directo acompañado de Xabier Erkizia (ex-Gutariko Bat), Mattin (NMM, Josetxo Grieta…) y Alberto López (ex-Atom Rhumba).

    Josetxo Grieta son Josetxo Anitua (Cancer Moon), Iñigo Eguillor aka Piji (Gringo y La Grieta) y Mattin (Billy Bao, NMM, La Grieta…).

    4 Abril
    BILLY BAO
    Galeria Parafernailia, 9pm
    Galería PARAFERNALiA:
    c/Sanchez Toca 1, bajo
    Donostia-San Sebastián

    10 Abril
    BILLY BAO + TOM CARY + STWORY
    villa de Bilbao, Bilborock, Bilbao
    8pm, gratis

    11 Abril
    JOSETXO GRIETA
    Matadero de Azkoitia



  • Bueno, pues dos entradas para Beck agenciadas a 37 euros en total cada una. Están a la venta en Servicaixa.

    Por cierto, este viernes y sábado, Standstill en la Casa de América (Palacio de Linares) de Madrid.



  • yo, aprovechando que el 1 de julio me quedo sin curro, tambien me he pillado mi entrada para ver a Beck



  • @Breed:8z3qzbpt:

    Por cierto, este viernes y sábado, Standstill en la Casa de América (Palacio de Linares) de Madrid.

    No te lo pierdas para nada. Este espectaculo es 100% recomendable



  • Parece ser que JOZEF VAN WISSEM vuelve a BCN, esta vez acompañado de JAMES BLACKSHAW.
    La cita, lunes 5 de mayo en L'Antic Teatre.



  • Acabo de ver que las entradas para la gira de Alien sex fiend valen 23 EUROS (anticipadas)!!!
    Alguien sabe si valen lo mismo para todas las ciudades? Me parece un poquito caro y mas porque la programacion del salamandra no suele tener esos precios.



  • @kramer:2llb7baf:

    Acabo de ver que las entradas para la gira de Alien sex fiend valen 23 EUROS (anticipadas)!!!
    Alguien sabe si valen lo mismo para todas las ciudades? Me parece un poquito caro y mas porque la programacion del salamandra no suele tener esos precios.

    Confirmado por Liz, webmaster de su web.
    FOR ALL SHOWS - Ticket price: Advance 23 Euro. Door 26 Euro

    Muy caras la verdad.
    Ya tengo la mía. Pq son de mis grupos favoritos que sinó.



  • por mi parte, ya veremos…muy caro, lejos y en domingo...ufff!!!!



  • se va perfilando la gira ibérica de dylan:

    @3cnx0rsq:

    6/22 Encamp, Andorra - Campo de fútbol Prada de Moles
    6/24 Zaragoza, Spain - TBC
    6/25 Pamplona, Spain - plaza de toros
    6/27 Vigo, Spain - TBC
    7/4 Lorca, Spain - Plaza de toros
    7/5 Jaén, Spain - Pabellón del Recinto Ferial
    7/6 Arganda del Rey (Madrid), Spain - Rock in Rio Festival '08
    7/10 Mérida, Spain - Plaza de toros
    7/11 Oeiras, Portugal - Optimus Live! Festival
    7/12 Hoyos del Espino (Ávila), Spain - Festival Músicos en la Naturaleza

    se confirma que no tocará en cataluña y parece que el resto de las fechas que quedan por anunciar son en valencia, cuenca y jerez de la frontera.



  • @alias:3c2dmuwy:

    se va perfilando la gira ibérica de dylan:

    @3c2dmuwy:

    6/22 Encamp, Andorra - Campo de fútbol Prada de Moles
    6/24 Zaragoza, Spain - TBC
    6/25 Pamplona, Spain - plaza de toros
    6/27 Vigo, Spain - TBC
    7/4 Lorca, Spain - Plaza de toros
    7/5 Jaén, Spain - Pabellón del Recinto Ferial
    7/6 Arganda del Rey (Madrid), Spain - Rock in Rio Festival '08
    7/10 Mérida, Spain - Plaza de toros
    7/11 Oeiras, Portugal - Optimus Live! Festival
    7/12 Hoyos del Espino (Ávila), Spain - Festival Músicos en la Naturaleza

    se confirma que no tocará en cataluña y parece que el resto de las fechas que quedan por anunciar son en valencia, cuenca y jerez de la frontera.

    Vaya, Vigo. No sé, ya pasó dos veces por los sitios en los que vivía y no fui. Me da miedo llevarme un chasco monumental, casi mejor tirar de bootlegs de épocas pretéritas.



  • si vas esperando escuchar las canciones como suenan en los discos (incluso los más recientes) te decepcionará bastante e inluso te cabreará.

    si vas dispuesto a escuchar al dylan de hoy en día con todo lo que supone pues a saber porque es algo irregular, pero en una buena noche el tío y su banda son tremendos.

    yo creo que a un precio razonable merece la pena verle porque para bien u para mal el tío es único y alguien a quien se debería ver una vez al menos si se tiene un mínimo interés en él.

    además, parece que se ha bajado del teclado ese que muchos dicen que está desenchufado y vuelve a tocar la guitarra en directo en unas 3 o 4 canciones cada noche!