"Reasonable doubt" de Jay-Z, dijous 24 a Sputnik



  • Dijous 24, 00:00 a Sputnik -canal 33 (Televisió de Catalunya)-

    El raper Jay-Z va construir la seva reputació amb el seu primer disc, “Reasonable doubt” . Un àlbum on parlava de barris marginals i de buscavides que, com ell mateix, perseguien un somni fet de diners, luxes i èxit.

    Dediquem el programa d’aquesta setmana a descobrir com va néixer “Reasonable doubt” , un disc entre l’autobiografia, la crònica social i la fantasia que conté clàssics del hip hop dels noranta com "Can't knock the hustle" i "Dead presidents".

    El programa inclou els testimonis de Jay-Z, dels productors (DJ Premier, Ski, Clark Kent) i dels cantanst i rapers (Foxy Brown, Memphis Bleek, Sauce Money…) que van participar en la seva gravació.

    més informació a http://www.sputniktv.com



  • Dijous 24, 00:00 a Sputnik -canal 33 (Televisió de Catalunya)-

    El raper Jay-Z va construir la seva reputació amb el seu primer disc, “Reasonable doubt” . Un àlbum on parlava de barris marginals i de buscavides que, com ell mateix, perseguien un somni fet de diners, luxes i èxit.

    Dediquem el programa d’aquesta setmana a descobrir com va néixer “Reasonable doubt” , un disc entre l’autobiografia, la crònica social i la fantasia que conté clàssics del hip hop dels noranta com "Can't knock the hustle" i "Dead presidents".

    El programa inclou els testimonis de Jay-Z, dels productors (DJ Premier, Ski, Clark Kent) i dels cantanst i rapers (Foxy Brown, Memphis Bleek, Sauce Money…) que van participar en la seva gravació.

    més informació a http://www.sputniktv.com



  • DISCAZO.

    Aquest intentaré no perdre-me'l.



  • cierto, discazazo con mayusculas…



  • Algú ho va veure? Vaig acabar a la Powder Room.



  • Jo no ho vaig veure, però segons els Oasis Glastonbury ven menys per culpa de Jay-Z.

    A mi personalment no m'interessava molt tampoc.
    Estaria bé que pengessiu els programes a internet (els de les Set edats del rock m'interessaven molt i no els vaig poder veure per l'horari).



  • @enjoy*:1b3he4gu:

    Jo no ho vaig veure, però segons els Oasis Glastonbury ven menys per culpa de Jay-Z.

    A mi personalment no m'interessava molt tampoc.
    Estaria bé que pengessiu els programes a internet (els de les Set edats del rock m'interessaven molt i no els vaig poder veure per l'horari).

    I've got 99 problems and a bitch ain't one.

    I que consti que els primers dos discos d'Oasis m'agraden molt xD.



  • se vocês quiserem eu posso começar a falar português aqui, pode ser?

    separatistas



  • Jo escriure'l no, però t'he entès perfectament xD.



  • Yo lo vi. Esta bien, Jay-Z cuenta de donde saco las frases, que es un tio muy de la calle, que vendia cocaina, que le daba 1000 dolares al barman para que le tuviera los hielos a punto y que premier cada dia esta mas gordo.

    Lo guay, esta al saber que la mitad de las bases de ese discazo estan hechas en 5 minutos; incluyendo can i live.



  • Joder, es que ahora me he puesto alguna canción del disco y el pavo estaba sembrado en las rimas. Cabronazo.