Próximos conciertos 2009\. TODOS LOS ANUNCIOS EN ESTE HILO.



  • X PRESENTA: SHELLEY SHORT (HUSH/EEUU) + ALEXIS GIDEON (AFRICAN TAPE/EEUU)

    28 de novembre de 2009
    Jazz Cava (Vic)
    23:00h (puntualitat)

    Anticipada: 3'5€ (www.valemany.com/entrades)
    Guixeta: 4€

    Shelley Short és una d’aquelles cantants de folk-pop acústic que va sortir a la llum gràcies al punt àlgid que va tenir aquest gènere anys enrere. Ella, però, ja porta una discografia de quatre treballs amb col·laboracions de músics provinents de grups com The Decemberists o M Ward a l’esquena. La fragilitat i delicadesa amb què sonen les cordes de la seva guitarra i la seva melosa veu l’han portat a ser comparada amb artistes com Laura Gibson o Alela Diane, entre d’altres.
    Sovint es defineix aquesta artista com un dels talents amagats dins del folk ja que molta gent la desconeix encara que la premsa no para d’elogiar-la (fins al punt de situar la seva actuació entre les millors del SXSW 2009, segurament el festival més important del món amb més de mil actuacions).

    Just després Alexis Gideon, que també acompanyarà a Shelley Short afegint petits detalls experimentals per adornar les despullades cançons de la cantant, ens introduirà el seu particular món multicolor.

    Influenciat i aferrissadament protegit per Dan Deacon, aquest artista barreja el hip hop i el pop de falset amb les surrealistes audiovisuals que ell mateix realitza. Només amb un projector, una guitarra i una caixa de ritmes aquest showman és capaç de presentar una proposta innovadora que promet no deixar indiferent, per alguna cosa s’han declarat fans seus grups com Marnie Stern, Zs, Matt & Kim o el ja esmentat Dan Deacon.

    Una ocasió irrepetible per gaudir de dos músics igualment interessants però totalment diferents que no actuaran a cap altre lloc de la península ibèrica.

    Organitza: Pau Cristòful i Lozano (paucristoful@gmail.com), integrant de: Jazz Cava www.jazzcava.com

    Col·labora: Eumogràfic (www.eumografic.com)



  • @Sir:

    ¿Alguien sabe si el concierto de mañana de Black Diamond Heavies en Barcelona se ha cancelado? En su myspace sale la fecha, pero en la web de la sala (Rocksound) salen conciertos programados casi todos los días menos este domingo.

    Yo estuve anoche con ellos y no me comentaron nada de cancelaciones, eso sí, el concierto empieza a las 7 de la tarde…



  • Gracias. Sí, al parecer, 19:00 y 10 euros la entrada, aunque en la web no pone nada.



  • AVISO PARA DONOSTIARRAS!!

    Este miércoles 25 las MUJERES de Barcelona estarán montándola en el Komplot. No se lo pierdan.
    Y al día siguiente en Bilbao!



  • @Waldo:

    AVISO PARA DONOSTIARRAS!!

    Este miércoles 25 las MUJERES de Barcelona estarán montándola en el Komplot. No se lo pierdan.
    Y al día siguiente en Bilbao!

    ¿A qué hora va a ser? Ese mismo día tocan Six Organs of Admittance en Mogambo.



  • Ya me lo han comentado… una putada. La hora todavía ni idea, ya la dejaré por aquí cuando me entere.



  • The raveonettes 19 diciembre en Razzmatazz

    En enero hacen una nueva gira europea, a ver si can más fechas

    PD: Escenario VICE



  • Diploide en directo en Madrid + Grosgoroth (teclados de Grabba Grabba Tape). Miercoles 25 de noviembre a las 24:00 horas en Charada (Red Room / Zombie Club), Calle La Bola 13.

    Entrada 10 leuros, pero si os pasais por aquí, os podeis apuntar en lista para entrar de gratelo.
    MAPUNTO!! (Clickando aquí)



  • galleta, a ver si montas alguna cosica con los diploide en barna!




  • administrators

    grandes Senderos!



  • @bruce_billis:1w3iu3w5:

    galleta, a ver si montas alguna cosica con los diploide en barna!

    tengo un poco olvidado el "business" musical. a ver si encuentro un curro y me centro. ¡Ah! En breve cuelgo el single de Diploide para descargar.



  • Me parece raro que nadie haya anunciado esto, pero he buscado y no lo he visto:

    Wintersleep.
    8 dic 2009 19:15 Razzmatazz 1 Barcelona
    9 dic 2009 19:15 La Riviera Madrid
    10 dic 2009 20:00 Campo Pequeno Lisbon
    12 dic 2009 19:30 Sala Rockstarm Bilbao

    Me molaría mucho verlos, por cierto.



  • lo vi, pero es que va de teloneros de Editors… al igual que matt & kim que me apetecería ver pero no de teloneros de The Sounds



  • Dios.. que asco. Lo de los Editors esos no tiene nombre. Son infumables.



  • LA CASTANYA PRESENTA:

    PARAMOUNT STYLES (Nova York – Amb Scott McCloud i Alexis Fleisig de Girls against Boys)

    • ENTARTETE KUNST

    5 de desembre de 2009 / 22h
    Barcelona / Sala Sidecar (Plaça Reial 7)
    8€ reserva anticipada a info@lacastanya.com
    10€ Taquilla



  • Añadir para Paramount Styles, a la lista de Manel:

    Gira Diciembre 2009:

    3 de diciembre: Logroño. Sala Biribay
    4 de diciembre: Hondarribia. Sala Psilocybenea
    5 de diciembre: Barcelona. Sala Sidecar + Entartete Kunst
    6 de diciembre: Madrid. Sala Siroco + Astrobahn
    7 de diciembre: Santander. Festival Cuva + Micah P Hinson
    9 de diciembre: Iruña. Akelarre Bar
    10 de diciembre: Manresa. Sala Vermell

    Estas son las fechas definitivas.



  • @manel:2eonea9b:

    PARAMOUNT STYLES (Nova York – Amb Scott McCloud i Alexis Fleisig de Girls against Boys)

    5 de desembre de 2009 / 22h
    Barcelona / Sala Sidecar (Plaça Reial 7)

    siempre es un placer tener a scott mccloud por aquí y más si cae en sábado! un grande!



  • Joder galletos, no podían venir los diploide a una hora más tempranera o en fin de semana, me temo que me lo pierdo.



  • @Zackchill:30xsfyy9:

    Joder galletos, no podían venir los diploide a una hora más tempranera o en fin de semana, me temo que me lo pierdo.

    ya hermano, cosas de la modernez que nunca entenderé. ni idea de como salió eso.