Aquest dimecres, a Sputnik…



  • Degut a la durada del documental (95 min.), la reemissió de "Don't look back" de dissabte 1 de gener es farà a les 10.20h, una hora abans de l'horari habitual. Per qüestions de drets, aquest programa NO està disponible en streaming.



  • Alguns dels nostres bons propòsits per l'any 2011.

    més informació a www.sputniktv.com



  • Dimecres 5, degut a la programació especial de la nit de Reis, no hi ha Sputnik.

    Tot i així, dissabte 8, a les 11.15h, reemetrem el documental de producció pròpia "Heliogàbal. Retrat de família" (informació sobre el programa, aquí).

    I la setmana següent (dimecres 12), la història de Blur: amistat, èxit, música pop i redempció.

    més informació a www.sputniktv.com



  • Dimecres 12, degut a l'emissió d'un especial sobre el partit Barça-Betis de la copa del Rei de futbol, no hi haurà Sputnik. La primera part de "Blur: el final del camí" s'emetrà dimecres 19.

    Però dissabte 15 al matí (11.15h) sí que tindrem Sputnik: reemetrem "Roxy Music: More than this…", la història de la banda britànica que millor va saber casar art d'avantguarda i cultura pop als anys 70.

    més informació a www.sputniktv.com



  • Dimecres 19 de gener, degut a l'emissió d'un especial sobre el partit de tornada (es veia a venir) de la Copa del Rei de futbol entre el Betis i el Barça, no hi haurà Sputnik. La primera part de "Blur: el final del camí" s'emetrà, si no passa res més, dimecres 26. Ho lamentem.

    Dissabte 22 al matí (11.15h) sí que hi haurà Sputnik: reemetrem "Els Monkees", la història d'un gran grup que va néixer a partir d'un càsting i que va es va enfrontar a la indústria per ser molt més que un producte prefabricat.

    més informació a www.sputniktv.com



  • DIMECRES 26 DE GENER, A LES 00.45h (*) -CANAL 33-

    **"Blur: el final del camí" (1a part)

    L’any 2009 va ser l’any del retorn d’una de les bandes clau de la música pop dels anys noranta. Després de set anys d’un silenci que semblava que havia de ser definitiu, Damon Albarn i el seu grup van tornar als escenaris per reviure un dels repertoris més memorables del pop britànic recent.

    Aquesta setmana a l’Sputnik us oferim la primera part del documental “Blur: el final del camí” (títol original: “No distance left to run”). És un recorregut per la història de la banda que juntament amb Oasis va fer del britpop un fenomen de masses. Però també és la crònica de la reconstrucció d’una amistat -en especial, la de Damon Albarn i el guitarrista de Blur, Graham Coxon- trencada per l’èxit.

    Aquest programa estarà disponible en streaming a la web durant els set dies posteriors a la seva emissió.

    (*)ATENCIÓ: per canvis a la graella del canal 33, aquest programa s'emet una hora més tard de l'horari habitual. Ho lamentem.

    més informació a www.sputniktv.com**



  • La primera part del documental "Blur: el final del camí", emesa dimecres 26 a Sputnik, es pot veure fins dimecres 2 en streaming clicant aquí.

    (àudio: doblat en stèreo)



  • @sputnik:1g8wa199:

    La primera part del documental "Blur: el final del camí", emesa dimecres 26 a Sputnik, es pot veure fins dimecres 2 en streaming clicant aquí.

    (àudio: doblat en stèreo)

    Hola

    Jo sempre us veia en streaming, pero ja fa un parell de vegades (si no m'equivoco el de Blondie i el de Blur) que em dona error al intentar veure'l, des de l'ordinador es veu sense problemes, pero desde el navegador de la PS3 dona error. El curios es que els altres videos de 3alacarta (Polonia, per exemple) si que em funcionen
    El error que dona es: El video no esta disponible en aquest moment (6)

    Gracies!!



  • RolandDeschain: doncs no sabíem que el reproductor donava aquests problemes amb la PS3. ho consultem i et donem resposta.

    @RolandDeschain:2go6s3n0:

    @sputnik:2go6s3n0:

    La primera part del documental "Blur: el final del camí", emesa dimecres 26 a Sputnik, es pot veure fins dimecres 2 en streaming clicant aquí.

    (àudio: doblat en stèreo)

    Hola

    Jo sempre us veia en streaming, pero ja fa un parell de vegades (si no m'equivoco el de Blondie i el de Blur) que em dona error al intentar veure'l, des de l'ordinador es veu sense problemes, pero desde el navegador de la PS3 dona error. El curios es que els altres videos de 3alacarta (Polonia, per exemple) si que em funcionen
    El error que dona es: El video no esta disponible en aquest moment (6)

    Gracies!!



  • DIMECRES 2 DE FEBRER, A LES 23.40h -CANAL 33-

    **"Blur: el final del camí" (2a part)

    A mitjans dels anys noranta, dues joves bandes portaven la música pop britànica a uns nivells de popularitat que no s‘havien vist des dels temps dels Beatles. Una d’aquestes bandes era Oasis. L’altra, Blur, un grup de nois de classe mitja d’una ciutat de províncies britànica.

    Aquesta setmana a l’Sputnik us oferim la segona part del documental “Blur: el final del camí” (títol original: "No distance left to run"), que és al mateix temps una història del grup i una crònica de la gira que l’any 2009, i després de set anys de silenci, va significar el retorn de la banda de Damon Albarn. El programa d'aquesta setmana arrenca l’any 1995. L’èxit de l’àlbum “Parklife” és a punt de canviar per sempre la carrera de Blur, però també la seva relació entre ells.

    Aquest programa estarà disponible en streaming a la web durant els set dies posteriors a la seva emissió.

    més informació a www.sputniktv.com**



  • La segona part del documental "Blur: el final del camí", emesa dimecres 2 a Sputnik, es pot veure fins dimecres 9 en streaming clicant aquí.

    (àudio: doblat en stèreo)



  • El documental "Rossy", emès diumenge 6 a Sputnik, es pot veure fins diumenge 13 en streaming clicant aquí.

    (àudio: doblat en stèreo)